Cevap :
Bunu yazanın “zina” kavramını tanıması gerekiyor anlaşılan. 🙂
Zina, evlilik dışı birliktelik demektir. Evlilik içi birliktelik için, kimse zina demez. Ahirette ödül olarak verilen “eş”’tir. Zina değildir.
Saffat 48.Ayet: Yanlarında güzel bakışlarını yalnız onlara tahsis etmiş, iri gözlü EŞLER vardır.
Bakara 25.Ayet: tertemiz EŞLER vardır.
İçki (içecek) için kur'an'da mühürlü temiz ve sarhoşluk vermeyen bir içecek olduğu çoğu âyette belirtilir.
Mutaffifın 25.Ayet: mühürlenmiş bir içkiden içerler.
Saffat 45.Ayet: Onlara pınardan (doldurulmuş) kadehler dolaştırılır.
Saffat 46.Ayet: Berraktır, içenlere lezzet verir.
Saffat 47.Ayet: O içkide ne sersemletme vardır ne de onunla sarhoş olurlar.
Dünyada haram edilen içecek ile, ahirette vaad edilen içecek aynı değilken, dünyadaki içki ile ahirette vaad edilen içeceği kıyas etmek nasıl bir mantıktır.?
Bunu yazanın “zina” kavramını tanıması gerekiyor anlaşılan. 🙂
Zina, evlilik dışı birliktelik demektir. Evlilik içi birliktelik için, kimse zina demez. Ahirette ödül olarak verilen “eş”’tir. Zina değildir.
Saffat 48.Ayet: Yanlarında güzel bakışlarını yalnız onlara tahsis etmiş, iri gözlü EŞLER vardır.
Bakara 25.Ayet: tertemiz EŞLER vardır.
İçki (içecek) için kur'an'da mühürlü temiz ve sarhoşluk vermeyen bir içecek olduğu çoğu âyette belirtilir.
Mutaffifın 25.Ayet: mühürlenmiş bir içkiden içerler.
Saffat 45.Ayet: Onlara pınardan (doldurulmuş) kadehler dolaştırılır.
Saffat 46.Ayet: Berraktır, içenlere lezzet verir.
Saffat 47.Ayet: O içkide ne sersemletme vardır ne de onunla sarhoş olurlar.
Dünyada haram edilen içecek ile, ahirette vaad edilen içecek aynı değilken, dünyadaki içki ile ahirette vaad edilen içeceği kıyas etmek nasıl bir mantıktır.?
Yorumlar
Yorum Gönder